2299 0 48900

Καθημερινές

Δευ - Παρ

9:00 - 17:30

Κίνητρα για τις εταιρικές διαφημιστικές δαπάνες

Σε μια κίνηση για την τόνωση της οικονομικής κατανάλωσης και την ενίσχυση των εμπορικών δραστηριοτήτων, έγιναν πρόσφατες τροποποιήσεις στο άρθρο 22Γ του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος. Αυτές οι αναθεωρήσεις επεκτείνουν ένα κρίσιμο όφελος για τις επιχειρήσεις — συγκεκριμένα, διευρύνουν το εύρος αφαίρεσης των διαφημιστικών δαπανών για το φορολογικό έτος 2023. Αυτή η επέκταση βασίζεται στο υπάρχον πλαίσιο που ίσχυε για τα φορολογικά έτη από 2020 έως 2022.

Οι εκπτώσεις αυτές προσανατολίζονται σε συγκεκριμένους τύπους διαφημιστικών δαπανών, οι οποίες περιγράφονται ως εξής:

Υπαίθρια διαφήμιση: Περιλαμβάνονται οι δαπάνες που σχετίζονται με νομικά επιτρεπόμενους χώρους για υπαίθρια διαφήμιση, όπως διαφημιστικές πινακίδες και πανό καθώς και ομπρέλες για διαφήμιση.

Πλατφόρμες πολυμέσων και ψυχαγωγίας: Οι δαπάνες για την απόκτηση χρόνου ή χώρου σε διάφορα κανάλια μέσων – όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, κινηματογράφος, εφημερίδες και ψηφιακές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών δικτύων – αφαιρούνται επίσης.

Είναι επιτακτική ανάγκη να κατανοήσουμε ότι οι μειώσεις ισχύουν αποκλειστικά για το διαφημιστικό κόστος που προκύπτει σε αυτές τις απαριθμούμενες κατηγορίες. Τυχόν παρεπόμενες δαπάνες, συμπεριλαμβανομένων των τελών υπηρεσιών για τις επιχειρήσεις που διαφημίζονται, εξαιρούνται ρητά από αυτό το φορολογικό όφελος.

Σε περιπτώσεις όπου τα λογιστικά αρχεία δεν αντικατοπτρίζουν με διαφάνεια τα διαφημιστικά έξοδα που πληρούν τις προϋποθέσεις για κρατήσεις σύμφωνα με το άρθρο 22Γ, εναπόκειται στον φορολογούμενο να παράσχει επαρκή τεκμηρίωση για την τεκμηρίωση αυτών των δαπανών.

Η ψηφιακή διαφήμιση αξίζει ιδιαίτερης προσοχής βάσει του τροποποιημένου κανονισμού. Για να επωφεληθείτε από τη φορολογική έκπτωση για τη διαδικτυακή διαφήμιση, η εταιρεία πολυμέσων που εμφανίζει τη διαφήμιση πρέπει να είναι καταχωρισμένη στο “Μητρώο Εταιρειών Ηλεκτρονικών Μέσων”. Σημειώστε ότι αυτή η απαίτηση δεν αφορά μεσάζοντες όπως διαφημιστικές εταιρείες αλλά μάλλον τις εταιρείες που διαδίδουν ή φιλοξενούν πραγματικά τη διαφήμιση.

Το άρθρο υπογραμμίζει επίσης τη σημασία της έγκαιρης πληρωμής των τελών ΟΤΑ (2 τοις εκατό) για την αξιοποίηση των φορολογικών πλεονεκτημάτων. Καθυστερήσεις ή μη συμμόρφωση θα ακυρώσουν την ευκαιρία διεκδίκησης της πρόσθετης έκπτωσης στο πλαίσιο αυτού του φορολογικού κινήτρου.

Για να εκπίπτει ο φόρος η διαφημιστική δαπάνη θα πρέπει να υπερβαίνει κατά τουλάχιστον 5 τοις εκατό την αντίστοιχη διαφημιστική δαπάνη για το έτος 2019. Η μη τήρηση των κριτηρίων ακυρώνει την έκπτωση των δαπανών διαφήμισης.

Οι φορολογούμενοι πρέπει να διεκδικήσουν εξωλογιστικά αυτήν την πρόσθετη έκπτωση μέσω των δηλώσεων φόρου εισοδήματός τους για τα αντίστοιχα έτη κατά τα οποία πραγματοποιήθηκαν οι επιλέξιμες διαφημιστικές δαπάνες.

Εάν η επιχείρηση υποστεί ζημίες ακόμη και μετά την εκμετάλλευση αυτών των μειώσεων, αυτές οι ζημίες μπορούν να προωθηθούν για συμψηφισμό με τα κέρδη κατά τα επόμενα πέντε φορολογικά έτη.

Αυτή η διάταξη δεν περιορίζεται μόνο σε εταιρείες, αλλά επεκτείνεται και σε άτομα που ασκούν επιχειρηματικές δραστηριότητες. Επιπλέον, η επιλεξιμότητα για αυτήν την έκπτωση είναι ανεξάρτητη από τις λογιστικές μεθόδους που έχουν υιοθετηθεί, είτε πρόκειται για μονογραφικά είτε διπλογραφικά συστήματα τήρησης βιβλίων.

Σε αρμονία με το άρθρο 22Δ του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος και το άρθρο 12 του Ν. 2328/1995, τα έξοδα διαφήμισης εκπίπτουν μόνο όταν εκτελούνται σύμφωνα με το παρόν καταστατικό. Προϋπόθεση για να επωφεληθείτε είναι μια προηγούμενη γραπτή παραγγελία από τον διαφημιστή προς το διαφημιστικό μέσο.

Μια προειδοποίηση που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι τυχόν οικονομικές συναλλαγές ή άλλες εκτιμήσεις που γίνονται για μη εξουσιοδοτημένες διαφημιστικές δραστηριότητες, ειδικά η πώληση τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου, δεν εκπίπτουν από τα ακαθάριστα έσοδα.

Δεδομένων αυτών των πολύχρωμων ενημερώσεων στα άρθρα 22Γ και 22Δ, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επανεξετάσουν διεξοδικά τις διαφημιστικές τους στρατηγικές και τους σχετικούς προϋπολογισμούς. Η διαβούλευση με έναν φορολογικό σύμβουλο για την πλοήγηση σε αυτές τις περίπλοκες διατάξεις θα ήταν μια συνετή προσέγγιση για τη διασφάλιση της πλήρους συμμόρφωσης και την αποτελεσματική αξιοποίηση αυτών των ενισχυμένων φορολογικών κινήτρων.

Η διαφήμιση για οποιαδήποτε μορφή επιχείρησης είναι ένας από τους σημαντικότερους τρόπους προσέλκυσης κέρδους. Η προβολή του ονόματος, του λογότυπου και του προιόντος ή της υπηρεσίας είναι αυτό που εντυπώνεται στον καταναλωτή. Εκτός από τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης, μια επιχείρηση μπορεί να προβληθεί οικονομικά και αποτελεσματικά και μέσω ομπρελών διαφήμισης για εστιατόρια, καφετέριες και μπαρ, πισίνες ξενοδοχείων ή ακόμα και σε ομπρέλες σε λαϊκές αγορές, σε πάρκα και σε εκθεσιακούς χώρους.

Μοιράσου την σελίδα:

Συμμετοχή Remi σε Εκθέσεις

Η εταιρεία μας συμμετέχει συχνά σε εκθέσεις προϊόντων, φροντίζοντας να βρίσκεται μέσα στον παλμό της αγοράς, αλλά και στην αιχμή της τεχνογνωσίας. Δείτε κάποιες απ’ τις εκθέσεις στις οποίες είχαμε συμμετοχή.

Astra

14 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 39 τ.μ.

Horizon

3 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 25 τ.μ.

Aegean

7 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 25 τ.μ.

Aeolus

9 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 12 τ.μ.

Armonia

15 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 20 τ.μ.

Μηχανισμός
Μηχανισμός
Μέγιστο μήκος
Μέγιστο μήκος
Σχήμα
Σχήμα
Αξεσουάρ
Αξεσουάρ