2299 0 48900

Καθημερινές

Δευ - Παρ

9:00 - 17:30

Η Μεσσηνία ποντάρει στον τουρισμό των Σαββατοκύριακων

Καθώς οι πρώτες φθινοπωρινές αύρες αρχίζουν να κάνουν την εμφάνιση τους στα τοπία της Μεσσηνίας, ο κ. Ανδρέας Ζαγάκος, εκπρόσωπος του Συλλόγου Καταστημάτων Εστίασης και Αναψυχής Καλαμάτας, παρουσιάζει ένα πολυεποχικό όραμα για τον τουρισμό που εκτείνεται πολύ πέρα από την καλοκαιρινή, ηλιόλουστη γοητεία της Ελλάδας. Το όραμα του; Να μετατραπεί η Καλαμάτα και η γύρω περιοχή της Μεσσηνίας σε τουριστικό προορισμό όλο το χρόνο, ειδικά για τους Αθηναίους που αναζητούν σαββατοκύριακα και τριήμερα καταφύγια μακριά από την Αθήνα.

Όπως προτρέπει ο κ. Ζαγάκος, είναι ώρα να καταρρίψουμε τον μύθο ότι η Μεσσηνία είναι αποκλειστικά ένας καλοκαιρινός τουριστικός προορισμός, αντικρούοντας τους επικριτές που απορρίπτουν τις δυνατότητες της περιοχής για τουρισμό όλο το χρόνο. Υποστηρίζει ότι τα αυθεντικά δεδομένα θα μπορούσαν να καθοδηγήσουν καλύτερα τους ενδιαφερόμενους στη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων για την περιφερειακή ανάπτυξη. “Θα πρέπει να βασιστούμε σε εμπειρικά στοιχεία και όχι σε αβάσιμους σκεπτικισμούς. Οι εποχικές εκτάσεις του τουρισμού της Μεσσηνίας μπορεί να επεκταθούν πέρα από το συμβατικό παράθυρο των 40 ημερών. Ήρθε η ώρα να το λάβουμε σοβαρά υπόψη”, σημειώνει.

Ο κ. Ζαγάκος υπογραμμίζει την επιτυχία της περσινής καλοκαιρινής σεζόν, τονίζοντας την παράτασή της μέχρι τον Ιανουάριο. Αναγνωρίζει, ωστόσο, ότι σημειώθηκε πτώση της τουριστικής δραστηριότητας τον Ιούνιο και το μισό Ιουλίου, αποδίδοντάς την στις καλοκαιρινές βροχές. Προσθέτει όμως ότι οι καταστηματάρχες ανακάμψανε στα τέλη Ιουλίου και Αυγούστου παρόλο που οι καταναλωτικές δαπάνες ήταν κάπως υποτονικές.

Επεκτείνει επίσης την ενσυναίσθηση και την υποστήριξή του και σε άλλες περιοχές στην Ελλάδα, όπως ο Βόλος, που έχουν πληγεί από κακές καιρικές συνθήκες το τελευταίο διάστημα. Όπως αναφέρει, είναι αλληλέγγυοι με τους ομολόγους τους στον Βόλο και τη Λάρισα.

Ενώ σκιαγραφεί το σενάριο του τουρισμού για το επόμενο έτος, ο κύριος Ζαγάκος διατηρεί έναν ρεαλιστικό τόνο. Τονίζει πως πρέπει να είναι προσεκτικοί σε ό,τι υπόσχονται και εκπληρώνουν. Το να ονειρεύονται μια τουριστική σεζόν για την Καλαμάτα που θα διαρκεί για ολόκληρο τον χρόνο, μπορεί να μην είναι ο πιο ρεαλιστικός στόχος. Προτείνει όμως οι επιχειρηματίες να επικεντρωθούν στο να έχουν τρεις έως έξι δυνατούς μήνες, συμπληρωμένους με Σαββατοκύριακα και παρατεταμένες διακοπές.

Τα τελευταία χρόνια, η έννοια του «City-Break» ή «Τουρισμού τουΣαββατοκύριακου» έχει μετατραπεί σε μια επικρατούσα τάση ταξιδιωτικής συμπεριφορλας και ο εκπρόσωπος του Συλλόγου Καταστημάτων Εστίασης και Αναψυχής Καλαμάτας θεωρεί την Καλαμάτα, μαζί με το Ναύπλιο, ισχυρούς παίκτες σε αυτή την αγορά. Όπως λέει, η Καλαμάτα είναι ήδη ένας από τους κορυφαίους προορισμούς για το Σαββατοκύριακο για τους Αθηναίους. Επισημαίνει πως το γεγονός αυτό, οι επιχειρηματίες της Καλαμάτας θα πρέπει να το ενισχύσουν προσφέροντας θεματικά Σαββατοκύριακα και ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις. Κάτι που θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως ισχυρός μαγνήτης για τους επισκέπτες που αναζητούν κάτι περισσότερο από γαστρονομικές περιπέτειες όπως προσθέτει.

Αντιμετωπίζοντας το ζήτημα της οικονομικής προσιτότητας, ειδικά με τις κυμαινόμενες τιμές των τοπικών εμπορευμάτων, ο κύριος Ζαγκάκος δεν διστάζει να αναγνωρίσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τόσο οι πολίτες όσο και οι επιχειρήσεις. Κατανοεί πως η χρυσή εποχή μπορεί να είναι πίσω μας, αλλά το θέμα της τιμολόγησης δεν πρέπει να κάνει την Καλαμάτα ένα απρόσιτο όνειρο για τους υποψήφιους τουρίστες και εξηγεί πως οι επιχειρήσεις παλεύουν με αυτό απορροφώντας το πρόσθετο κόστος αντί να το μετακυλίσουν στους πελάτες.

Ο κ. Ζαγάκος τονίζει ότι η μεγιστοποίηση των τριήμερων διακοπών το φθινόπωρο και τον χειμώνα θα μπορούσε να λειτουργήσει ως «δυνατές ανάσες» για την τοπική οικονομία. Όπως λέει, πέρυσι, είδανε πόσο αποτελεσματικές θα μπορούσαν να είναι. Δεν αφορά μόνο τη διατήρηση των επιχειρήσεων αλλά και την ανανέωσή τους”, λέει. Θεωρεί αυτά τα μικρότερα διαλείμματα ως έναν τρόπο για να εξισορροπήσει τις εποχιακές ανωμαλίες που συχνά μαστίζουν τους τουριστικούς προορισμούς.

Οραματίζεται επίσης ένα πολυδιάστατο μέλλον για τον τουρισμό στη Μεσσηνία, ένα μέλλον που θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τις εποχιακές διακυμάνσεις και να εξακολουθεί να προσφέρει σταθερά οικονομικά οφέλη. Ο δρόμος προς τα εμπρός, προτείνει, είναι ένα μείγμα παραδοσιακού καλοκαιρινού τουρισμού με αποδράσεις το Σαββατοκύριακο και ειδικές εκδηλώσεις, καθιστώντας κάθε μήνα την κατάλληλη στιγμή για μια επίσκεψη στην Καλαμάτα και τα περίχωρά της. Επανασχεδιάζοντας την τουριστική στρατηγική της, η Μεσσηνία θα μπορούσε πράγματι να μετατραπεί από καλοκαιρινό προορισμό σε προορισμό όλο το χρόνο.

Η Καλαμάτα άλλωστε είναι μια πόλη που έχει ήδη τις υποδομές για να εξυπηρετήσει τους επισκέπτες της καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου. Τα εστιατόρια, οι καφετέριες και τα μπαρ της πόλης, διαθέτουν τραπεζοκαθίσματα και στους εξωτερικούς χώρους έτσι ώστε οι επισκέπτες να απολαμβάνουν τις ηλιόλουστες ή και τις βροχερές ημέρες και νύχτες του χειμώνα με απόλυτη προστασία κάτω από τις επαγγελματικές ομπρέλες της Καλαμάτας σε εστιατόρια και καφετέριες, πολλές εκ των οποίων έχουν και θερμαντικά συστήματα.

Μοιράσου την σελίδα:

Συμμετοχή Remi σε Εκθέσεις

Η εταιρεία μας συμμετέχει συχνά σε εκθέσεις προϊόντων, φροντίζοντας να βρίσκεται μέσα στον παλμό της αγοράς, αλλά και στην αιχμή της τεχνογνωσίας. Δείτε κάποιες απ’ τις εκθέσεις στις οποίες είχαμε συμμετοχή.

Astra

14 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 39 τ.μ.

Horizon

3 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 25 τ.μ.

Aegean

7 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 25 τ.μ.

Aeolus

9 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 12 τ.μ.

Armonia

15 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 20 τ.μ.

Μηχανισμός
Μηχανισμός
Μέγιστο μήκος
Μέγιστο μήκος
Σχήμα
Σχήμα
Αξεσουάρ
Αξεσουάρ