2299 0 48900

Καθημερινές

Δευ - Παρ

9:00 - 17:30

Το ενδιαφέρον προσέλκυσε το νησί της Λέσβου

Στους πολυσύχναστους διαδρόμους της TOURISM EXPO JAPAN 2023 που πραγματοποιήθηκε στην Οσάκα της Ιαπωνίας, ήρθε στο προσκήνιο η μαγευτική γοητεία της Λέσβου και το γεωλογικό της θαύμα, το Απολιθωμένο Δάσος. Αυτή η αξιόλογη συγκέντρωση αναγνωρίζεται ως η κορυφαία τουριστική έκθεση της Ιαπωνίας, με τη συμμετοχή περισσότερων από 1.275 οντοτήτων στον ταξιδιωτικό τομέα από 70 χώρες.

Η βιτρίνα της Λέσβου ενορχηστρώθηκε επιδέξια από το Παγκόσμιο Γεωπάρκο της UNESCO Sai’in Kaigan, τιμώντας μια μακρόχρονη σχέση συνεργασίας με το ελληνικό αντίστοιχο, το Παγκόσμιο Γεωπάρκο της UNESCO Λέσβου και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου. Αυτή η πολυετής συνεργασία έχει προωθήσει μια γέφυρα μεταξύ των δύο γεωπάρκων, υπογραμμίζοντας τη σημασία της κοινής φυσικής κληρονομιάς και των προσπαθειών διατήρησης της.

Η έκθεση έδωσε σε αναρίθμητους επισκέπτες την ευκαιρία να εμβαθύνουν στις μοναδικές προσφορές του Γεωπάρκου Λέσβου. Το αφοσιωμένο προσωπικό από το Sai’in Kaigan ήταν στην πρώτη γραμμή, αποσαφηνίζοντας τις περίπλοκες λεπτομέρειες των θαυμάτων του Απολιθωμένου Δάσους και της ολοκληρωμένης εμπειρίας που περίμενε τους ταξιδιώτες στη Λέσβο. Ένα ειδικό ενημερωτικό φυλλάδιο, μεταφρασμένο με κόπο στα Ιαπωνικά για αυτήν την περίσταση, λειτούργησε ως πολιτιστικός απεσταλμένος, παρουσιάζοντας την ουσία της Λέσβου στο διεθνές κοινό της εκδήλωσης.

Το Tourism Expo Japan δεν είναι απλώς μια έκθεση, αλλά ένα μεγάλο φεστιβάλ της τουριστικής βιομηχανίας, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στην Ιαπωνία. Είναι ένα σημείο σύγκλισης για την crème de la crème του ταξιδιωτικού κόσμου – επιχειρηματίες, τουριστικούς πράκτορες, ενδιαφερόμενους φορείς της βιομηχανίας, εκπροσώπους μέσων ενημέρωσης και αντιπροσωπείες από όλο τον κόσμο. Συνεδριάζουν για να παραμείνουν ενήμεροι για τις αναδυόμενες τάσεις και να δικτυωθούν στον τομέα των ταξιδιών. Αυτή η μεγάλη εκδήλωση είναι η συλλογική προσπάθεια της Ιαπωνικής Ένωσης Ταξιδιών και Τουρισμού, της Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων της Ιαπωνίας (JATA) και του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της Ιαπωνίας (JNTO).

Μέσα σε αυτό το δυναμικό περιβάλλον, ο ΕΟΤ έκανε γνωστή την παρουσία του, με ξεκάθαρη αποστολή την αναζωογόνηση των ελληνο-ιαπωνικών τουριστικών δεσμών, ιδιαίτερα ενόψει του επερχόμενου «Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας και Ιαπωνίας» το 2024. Οι συζητήσεις στο περίπτερο του ΕΟΤ υπογράμμισαν τη μαγνητική γοητεία της Ελλάδας ως ταξιδιωτικού προορισμού, πλούσιου σε πολιτισμό, φυσική ομορφιά, γαστρονομικές απολαύσεις και ως ειδυλλιακή τοποθεσία για νεόνυμφους. Σε αυτές τις ομιλίες, έγινε φανερό ότι η Λέσβος, με τις μοναδικές της προσφορές, είναι έτοιμη να γίνει πρωτοπόρος στην προσέλκυση τουριστών όχι μόνο από την Ιαπωνία αλλά και από άλλες ασιατικές αγορές.

Η στρατηγική προβολή της Λέσβου και του Απολιθωμένου Δάσους της σε μια τόσο σημαντική διεθνή τουριστική έκθεση πρόκειται να ενισχύσει το ανάστημα της ως διακεκριμένου ταξιδιωτικού προορισμού. Η δέσμευση στην TOURISM EXPO JAPAN 2023 χρησιμεύει ως μια ζωτικής σημασίας πλατφόρμα, προωθώντας τη Λέσβο στη διεθνή τουριστική αφήγηση και υποσχόμενη να εγκαινιάσει μια νέα εποχή επισκεψιμότητας από την Ιαπωνία και την ευρύτερη Ασία, που επιθυμούν να εξερευνήσουν τη μοναδική γεωλογική ιστορία του νησιού, την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και τα γαλήνια φυσικά τοπία του.

Η προσαρμογή του τουριστικού τομέα της Ελλάδας για την εξυπηρέτηση των ασιατών τουριστών περιλαμβάνει μια πολύπλευρη στρατηγική που περιλαμβάνει την πολιτιστική κατανόηση, το στοχευμένο μάρκετινγκ, τη βελτίωση της υποδομής και τις εξατομικευμένες υπηρεσίες. Η αναπτυσσόμενη ταξιδιωτική αγορά της Ασίας, που χαρακτηρίζεται από διαφορετικά πολιτιστικά υπόβαθρα και ξεχωριστές προτιμήσεις, προσφέρει στην Ελλάδα μια σημαντική ευκαιρία να επεκτείνει το τουριστικό χαρτοφυλάκιό της και να προωθήσει ένα νέο κύμα οικονομικής ανάπτυξης όχι μόνο στη Λέσβο αλλά σε ολόκληρη τη χώρα.

Κάποιες πρακτικές για την προσέλκυση και την καλύτερη δυνατή φιλοξενία Ασιατών επισκεπτών θα μπορούσαν να είναι:

  • Εκπαίδευση των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου σε βασικές γλωσσικές αρχές των Ασιατών.
  • Γλωσσική υποστήριξη με πολύγλωσσους οδηγούς, φυλλάδια και πινακίδες, ειδικά στα Κινέζικα, Ιαπωνικά και Κορεατικά.
  • Ανάπτυξη εκστρατειών μάρκετινγκ προσαρμοσμένες στις αξίες, τα ενδιαφέροντα και τα ταξιδιωτικά μοτίβα των ασιατών τουριστών.
  • Αξιοποίηση ασιατικών πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης και influencers για την προώθηση ελληνικών προορισμών.
  • Συμμετοχή σε ταξιδιωτικές εκθέσεις και εκθέσεις εντός της Ασίας για αύξηση της προβολής.
  • Καθιέρωση απευθείας πτήσεων μεταξύ ελληνικών πόλεων και πρωτευουσών της Ασίας για διευκόλυνση των μετακινήσεων.
  • Διαπραγμάτευση με ασιατικές αεροπορικές εταιρείες για την εισαγωγή εποχικών δρομολογίων που εξυπηρετούν τις ώρες αιχμής ταξιδιού για Ασιάτες τουρίστες.
  • Απλοποίηση των διαδικασιών έκδοσης βίζας για τις ασιατικές χώρες με έμφαση στη μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης και στον εξορθολογισμό της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων.
  • Επιδοτήσεις για προμήθεια συστημάτων σκίασης έτσι ώστε περισσότερες επιχειρήσεις εστίασης να μπορούν να τοποθετήσουν ομπρέλες στα εξωτερικά τραπεζοκαθίσματα καθώς οι Ασιάτες εμφανίζουν μεγαλύτερη ευαισθησία στον ήλιο και προτιμούν τη σκιά. Τέντες, πέργκολες αλλά και βαρέως τύπου ομπρέλες μπορούν να τοποθετηθούν στα σημεία που σχηματίζονται ουρές για την αγορά εισιτηρίων σε αρχαιολογικούς χώρους.
  • Δημιουργία ταξιδιωτικών πακέτων που ευθυγραμμίζονται με τις πολιτιστικές προτιμήσεις και τις διακοπές των ασιατών τουριστών, όπως η κινεζική Πρωτοχρονιά ή η Χρυσή Εβδομάδα στην Ιαπωνία.
  • Ενσωμάτωση επιλογών ασιατικής κουζίνας σε ξενοδοχεία και τουριστικά σημεία, συμπεριλαμβανομένης της παραδοσιακής ελληνικής κουζίνας με ασιατικές επιρροές.
  • Διασφάλιση ότι οι τουριστικές εγκαταστάσεις είναι ευαίσθητες σε πολιτιστικές πρακτικές, όπως η παροχή παντόφλες στα ξενοδοχεία ή η προσφορά ζεστού νερού στα δωμάτια, κάτι που είναι κοινή προτίμηση για πολλούς Ασιάτες τουρίστες.
  • Ενθάρρυνση των τοπικών λιανοπωλητών να αποδεχτούν διεθνείς μεθόδους πληρωμής δημοφιλείς στην Ασία, όπως το Alipay ή το WeChat Pay.
  • Προώθηση των φυσικών ιαματικών πηγών της Ελλάδας, των καταφύγια ευεξίας και των υπηρεσιών ιατρικού τουρισμού, που έχουν αυξανόμενη απήχηση στις ασιατικές αγορές.

Μοιράσου την σελίδα:

Συμμετοχή Remi σε Εκθέσεις

Η εταιρεία μας συμμετέχει συχνά σε εκθέσεις προϊόντων, φροντίζοντας να βρίσκεται μέσα στον παλμό της αγοράς, αλλά και στην αιχμή της τεχνογνωσίας. Δείτε κάποιες απ’ τις εκθέσεις στις οποίες είχαμε συμμετοχή.

Astra

14 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 39 τ.μ.

Horizon

3 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 25 τ.μ.

Aegean

7 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 25 τ.μ.

Aeolus

9 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 12 τ.μ.

Armonia

15 μοντέλα | μεγ. κάλυψη 20 τ.μ.

Μηχανισμός
Μηχανισμός
Μέγιστο μήκος
Μέγιστο μήκος
Σχήμα
Σχήμα
Αξεσουάρ
Αξεσουάρ